Quan ha arribat el moment de recollir la menció d’honor que m’ha concedit Radio Associació de Catalunya per la meva trajectòria professional i els quasi 37 anys de “LA CLAQUETA” us deixo les meves reflexions al moment de recollir aquest premi que em recorda perquè vaig triat aquesta professió:

“Arriben dies en que el teu cap bull ple de records, imatges, cares, y sobre tot de sons que et fan plantejar-te si la teva vida professional es allò que volies quan et vas enamorar de la radio. I fent balanç un arriba a la conclusió de que si no era el que havies somiat , molt a prop m’he quedat. M’hagués agradat fer moltes coses que segurament no tenia al meu abast, o era impossible perquè un sempre ha pensat que no era tant bo com la família els amics, els Companys, els oients (moltes vegades també amics) et fan creure. El que si que tinc clar es que quasi 40 anys després de començar  a radio obrera a 1980 per fer un programa dedicat al mon de la imatge amb un grup d’amics amb els que vam fer el col·lectiu CLAQUETA, (Monica, Ana, Albert, Jose Antonio “Molanti” pels amics) he aconseguit gaudir de la radio i del cinema, las meves dues passions professionals. He fet de tot en aquest meravellós mitja, productor, guionista, he fet de tècnic, he cobert nits electorals, (fa molts anys), he presentat magazins, i sobre tot, aquest mes d’octubre farà 37 anys que “LA CLAQUETA” va començar a caminar, i que m’ha donat tot i mes: gaudir de la radio en directe, conèixer un munt de bona gent, directors actors, professionals de la industria i molt bons amics que a mes son col·laboradors alguns des de fa mes de 30 anys (Gracies a tots els que hi son Ramon, Edmond, Marga, Josep, Xavi, Cesar, Miguel Fernando, Ricardo, Javier, Iskandar, Jose Antonio, Moreno, Viñals….i els que han passat en algun moment). I en el capítol d’agraïments, i se que em deixaré molta gent, no puc deixar de donar las gracies de tot cor a la família Ballve que des de fa 30 anys han confiat en un servidor.  Gracies.    I tot això no hagués estat possible sense la millor família del mon,  la meva Rosa, els meus fills Pau i Berta els  companys de tots dos David i Marta ,  la mes petita de tots la Lara sense oblidar-me de la meva mare,  que avui també m’acompanya. Va per tots vosaltres. Com deia Javier Gurruchaga en una promo que va gravar per el programa fa molts anys “El MAYOR ESPECTAULO DE LA RADIO ES EL CINE EN LA RADIO,  dies de radio, Radio Days que gran matrimonio forman” GRACIAS “

Llegado el momento de recoger la mención de honor que me ha concedido “Radio Asociación de Cataluña” por mi trayectoria profesional y los casi 37 años de “LA CLAQUETA”os dejo mis reflexiones en el momento de recoger este premio que me recuerda porque elegí esta profesión:

“Llegan días en que tu cabeza hierve llena de recuerdos, imágenes, caras, y sobre todo sonidos que te hacen plantearte si tu vida profesional es lo querías cuando me enamore de la radio. Y haciendo balance uno llega a la conclusión  que si no era lo que había soñado, muy cerca me he quedado. Me hubiera gustado hacer muchas cosas que seguramente no tenía a mi alcance, o era imposible porque uno siempre ha pensado que no era tan bueno como la familia los amigos, los Compañeros, los oyentes (muchas veces también amigos) te hacen creer. Lo que sí que tengo claro es que casi 40 años después de empezar a radio obrera en 1980 para hacer un programa dedicado al mundo de la imagen con un grupo de amigos con los que hicimos el colectivo CLAQUETA, (Monica, Ana , Albert, Jose Antonio “Molanta” para los amigos) he conseguido disfrutar de la radio y del cine,  mis dos pasiones profesionales. He hecho de todo en este maravilloso medio, productor, guionista, hasta de técnico, he cubierto noches electorales, (hace muchos años), he presentado magazines, y sobre todo, este mes de octubre hará 37 años que “LA CLAQUETA” comenzó a caminar, y que me lo ha dado todo: disfrutar de la radio en directo, conocer un montón de buena gente, directores actores, profesionales de la industria y muy buenos amigos que además son colaboradores algunos desde hace mas de 30 años (Gracias a todos los que son Ramon, Edmond, Marga, José, Xavi, Cesar, Miguel Fernando, Ricardo, Javier, Iskandar, Jose Antonio, Moreno, Viñals …. y los que han pasado en algún momento). Y en el capítulo de agradecimientos, y que me dejaré mucha gente, no puedo dejar de dar las gracias de todo corazón a la familia Ballve que desde hace 30 años han confiado en un servidor. Gracias. Y todo esto no hubiera sido posible sin la mejor familia del mundo, mi Rosa, mis hijos Pau y Berta los compañeros de ambos David y Marta, y la más pequeña de todos Lara sin olvidarme de mi madre, que hoy también me acompaña. Va por todos vosotros. Como decía Javier Gurruchaga en una promo que grabó para el programa hace muchos años “El MAYOR ESPECTAULO DE LA RADIO SE EL CINE EN LA RADIO, días de radio, Radio Days que gran matrimonio forman” GRACIAS “

Anuncios